Dienstverlening op lokatie
Ondersteuning op locatie kan een effectieve oplossing zijn voor organisaties die een grote doorgaande stroom visumaanvragen en legalisaties verwerken of die behoefte hebben aan zeer specifieke service op maat. Embassy Services traint medewerkers voor een periode van detachering op uw bedrijfslocatie. Een speciaal aan uw bedrijf toegewezen serviceteam dat uw opdrachten bij Embassy Services op kantoor verwerkt, hoort ook tot de mogelijkheden.
Uw vaste Embassy Services accountmanager zorgt ervoor dat de dienstverlening van Embassy Services uw behoeften perfect ondersteunt. En met de gedetailleerde kwartaalrapportages van Embassy Services behoudt u het overzicht op de activiteiten van het account.
Embassy Services’s dienstverlening op locatie:
- Gedetacheerde professionals. Embassy Services kan speciaal getrainde medewerkers leveren die de specifieke behoeften van uw organisatie vervullen.
- Persoonlijke dienstverlening. Door de hechte samenwerking tussen uw medewerkers en Embassy Services ontstaat een effectieve werksituatie. Uw medewerkers profiteren van één vertrouwd aanspreekpunt voor al hun visumaanvragen.
- Management van aanvragen. Klanten kunnen visumaanvragen op twee manieren indienen bij het team op locatie: online, of door het invullen van een formulier. Vervolgens zetten de Embassy Services-medewerkers het aanvraagproces verder in gang namens uw medewerker.
- Service buiten kantooruren. Embassy Services is de enige visumdienst in Nederland die aanvragen buiten kantooruren accepteert én verwerkt. Bij Embassy Services is ook ‘s nachts de telefoon bemand voor last-minute visumaanvragen of noodgevallen. Op afspraak kunnen aanvragen ook voor of na kantooruren bij ons worden afgeleverd. Onze dienst buiten kantooruren zorgt ervoor dat de visumaanvraag dezelfde avond nog in gang wordt gezet en de volgende ochtend klaar is voor verwerking door de betreffende ambassade of consulaat.
- Meet & Greet Luchthaven. Embassy Services helpt klanten hun strakke reisdeadlines te halen met onze Meet & Greet dienstverlening. Wij sturen koeriers op pad om paspoorten van aankomende reizigers op te halen bij het vliegveld voor supersnelle verwerking. We kunnen verwerkte paspoorten aan reizigers overdragen via de servicebalies van onze partners op Schiphol. Daarnaast coördineren we de overdracht van paspoorten aan reizigers die op het laatste moment een visum hebben aangevraagd.
- Eigen database. Klanten van Embassy Services krijgen toegang tot een eigen, geavanceerde database met specifieke vereisten voor reizen naar vrijwel elk land ter wereld. Embassy Services voorziet iedere reiziger van een informatiepakket met eenvoudige, volledige instructies voor hun visumaanvraag.
- Binnen een werkdag. Embassy Services kan visumaanvragen veelal binnen een werkdag verwerken. Aanvragen die om 08:00 uur bij ons op kantoor binnenkomen, worden dezelfde dag nog aangeboden bij de betreffende ambassade of consulaat.
- Sluitingsdagen ambassades en mededelingen. Embassy Services verstuurt een wekelijkse nieuwsbrief met informatie over belangrijke veranderingen bij visumprocedures. De nieuwsbrief bevat ook informatie over sluitingsdagen van consulaten en ambassades en andere onderwerpen die van belang zijn voor zakelijke reizigers.